söndag 2 mars 2014

OOTD 2/3

Här kommer en liten släktmiddagsoutfit! Och eftersom det var hemma hos mamma ville jag naturligtvis ha på mig klänningen jag sytt av ett tyg hon köpte till mig på Zanzibar! Jag har fått en riktig sy-kick nu efter att jag införde köpstopp! En himla trevlig bieffekt faktiskt. Tre klänningar ha det blivit, det här är en av dem, samt en hel drös med kuddfodral. Köpstoppet har liksom tvingat mig att bli mer kreativ om jag vill ha nya kläder.

Klänning - Hemmasydd
Strumpbyxor - De gamla vanliga från H&M, 200 den
Skärp - Asos (från en kjol)
Örhängen - Gamla favoriter från Indiska

6 kommentarer:

  1. Wow, den var jättefin! Jag måste verkligen få rumpan ur och lämna in min trasiga symaskin på reparation!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och klart du ska fixa din symaskin! :)

      Radera
  2. Så fin klänning! Den passar superfint till frillan också. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig klänning!

    SvaraRadera